första december är här

God morgon

Shit december månad är här nu och vi har bara regn i stan :( lite snö kan vi väl få innan julafton och nyår är här.
Känns som att alla har fått in lite julsaker och julkänsla men inte jag än . Jag är seg på detta och att fixa allt till julen. springer alltid i det sista minuten till allt det. Speciellt med julklapparna, jag har inte börjat med det än så känner att jag ligger lite efter när man hör att vänner och så har börjat :o hihihi. Men jag har lovar mig själv att åka ut nu i veckan och börja. Men dom jag ska köpa till har inte sagt deras önskelista till mig så det blir svårare för mig.
Ska fårga ut dom lite så jag vet något. Är det någon som har något tips?

xoxo

 


Kommentarer
Postat av: cuong le

sv: hahaha, finns knappt några kvar. vi har gett bort och ätit upp de flesta... redan! :O



vi får se om vi ses på sundspärlan, blir nog att jag går på den festen mer än att jag åker upp till gbg.

2009-12-01 @ 19:29:48
URL: http://cuoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0