IDOL FINAL 09 12 11

Idag är det fredag igen.
Inte vilken fredag som helst utan det är idolfinalen som jag tror en del har längtat till så länge. Men nu är den här så vem tror ni kommer ta hem det. Själv så trodde jag att tove och erik skulle vara i final men ade visst fel och tror att många blev lite chockade att calle fick stanna. Inget illa mot calle han är duktig men gillar tove lite mer.
Men jag tror att vi kommer höra mer av tove framöver. Sen så får vi se vem som tar hem idol 09. Fast den som kommer två:a brukar komma längre än den som vinner, vet dock inte varför men vart så

        vinnare  / två:an
2004 daniel/offline - darin/online
2005 agnes/online - sebastian /offline
2006 markus/oflline  - erik/online
2007 marie /offline - amanda/online
2008 kevin - alice  - har inte hört så mycket om dom så det kommer.

vem blir vinnare iår nu då :) blir sitta i soffan och kolla.

erik
erik

calle
calle


eterik och tove













xoxo


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Jag brukar väldigt sällan göra reklam för mig själv - endast i min egen blogg, men nu känner jag mig så taggad att jag verkligen VILL vinna!

Jag deltar i en tävling på samsung, och det enda jag vill är att ha lite boost på en bild; du klickar bara på länken och klickar på en knapp så är det klart.

Jag skulle bli superglad om du ville hjälpa mig. :)

Gillar du inte reklam är det bara att radera detta.



Här är min länk:

viralboost_10001#/start/linear/3394" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3394

2009-12-11 @ 21:54:33
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0