IM BAAACK !

Nu är jag allt tillbaka har kameran hemma nu så nu blir det full rulle in för julen =)

Dagen har vart ganska mycke idag. Kunde inte sova så gick upp ganska tidigt vid halv 8. Låg och vred och vände på mig hela tiden, men efter ett tag så blev det att jag satte på vänner så kollade lite tills jag somnade om i någon timma sen ringde min brors sambo och sa att min bror ligger på sjukhuset så hon fick lånna min bil och åka till norge och hälsa på hoom. När jag kom hem ige så blev det hit the shower sen en sväng på stan :)
På stan blev det en cardinan och en halsduk på gina. Se så blev det hem till värmen och städa mitt rum för mamma, pappa och sis skulle komma hem nu över julen pch hälsa på så måste visa att man kan städa =)
Hade ju ingen bil så ringde crille och frågade vad jag gjorde, vid den tiden ite så mycket så han kom och hämtade mig så åkte vi till tom och det va det ett gång redan. Så satt vi och kollade på tv:n medans tom spelade gitarr och sjöng ihihhiih sen blev det doke vid 23:30 :) satt vi där och tjockade oss (inte jag, drack bara vatten dock men ändå) det va trevlig att samla gamla östbygänget :)
Mot 00:30 så kom mamma och det det efter en lång resa i bilen.

gyf


hdjdgfds
nisa's outfit för kvällen /natten

fgh


sis
sis i mi älskade säng med datan inne och kollar hennes face tror jag :D

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0