kom hem nyss

Heeeej

Nu har jag kommit hem efter ett par timmar på stan. Först blev det att möta syrran på hm. Sen blev det hungria så vi gick till elake måns och så fick dom sina baugetter. Efter det var det min kusin som skulle klippa sig så jag fick gå med honom så att det skulöle blir bra och det blev det :)
Sen kollade vi runt lite, fast hade bara några minuter innan det stängde så ska fram imorn och handla allt tills på lördag sen får vi se vad jag hittar :) Nu blir det snart iväg och leka med min ellen och lisa :)

fhf
bilden på sp3b
xoxo

 


Kommentarer
Postat av: INESITA LEVER BARA LIVET

FÖLJER DIG nu, följer du mig nu? =)

kramar

2009-12-11 @ 10:23:06
URL: http://princessinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0