skövde

Igår vad jag i skövde. åkte på eftermiddagen så skulle jag till siba och lämna in min data på siba. Har inte vart i skövde på hur länge som helst även om man bor 5 mil ifårn, har sagt många gånger att man ska ditt men det blir aldrig av men igår blev det allt :) Så det blev in på siba och snackade med benji ett bra tag och kollade lite på mobiler och tv som jag har tänkt mig att köpa men vet inte riktigt än har inte bestämmt mig.
Hade vart där ett bra tag så kl va väl 17:00 så skulle jag hälsa på emma och vänta på att hon slutade jobbet för vi skulle ta en fika :)  När jag kommer ut så träffar jag på loui, så det första han säger till mig är hej, ska du ha en ny mobil eller :) ahahahah så vi gick in och kollade lite till på telenor, jag älskar ju mobiler, har alltid gjort det så kanske något jag ska jobba med.
Började snacka lite sen skulle han hemåt men medans jag väntade på emma så åkte jag och loui till media markt för att hälsa på våra andra vänner. När vi kom in så ser vi att dom står i jeans både två, det kom som en chock för mig för har aldirg sett dom i jeans. Dom har alltid gått i lite snyggare typ kostym byxor. Så blev det lite mer tv/mobil snack mellan oss så blev jag sjukt sugen på att dra till med en tv och mobil men jag ska nog vänta tills mellandags reaaan :) dom bästa dagarna självkart.
Sen vid 18 tiden så slutade emma så luoi släppe av mig på sandtorget där jag skulle möta emma, när vi är på g till ett fik så skickade tessan ett sms till mig och vi går in till stadium för att möta henna har inte sett henne heller på ett par månader så hängde hon med.
Det blev att vi fikade på pim's! Ett väldigt mysigt fik på vintern. Önskade att lich fik kunde vara öppet en aning längre till 22:00 typ. Men iaf så satt vi och fikade snackade om allt mellan himmel och jord det va trevligt :)
Efter att suttit där i 2 timmar så åkte vi och hämtade min bil så skulle jag hem.
På vägen hem så frågade ellen om jag skulle till henne så det blev att åka till ellen. När jag kommer så ser jag att henens pappa har köpt hem hela ikea :P ska väl göra om något i huset. Blev en stund med brudarna i lich med. En lyckad och mysig dag/kväll :) tack brudar. 
fikaa















            xoxo


Kommentarer
Postat av: AH

Waha ett hjärta, sött! :D :O

2009-12-10 @ 15:23:21
URL: http://meercii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0