vart med brudarna

heejsan

Idag har jag vart på stan och köpt mig en tv till mitt rum :)
Känns bra nu och den är jättefin. Blev en 42'' philips vridbar fot. Så är nöjd. Efter det fick min far ta med den hem och fixa den medans jag kollade runt lite på kläder osv. Sen fickade jag klart allt det sista till nyår och hoppas det blir bra nu. Kom hem och det passade fint till mitt rum. Kollade lite på den sen blev det kvällen och jag gick vidare till theresia där brudarna va. Så satt vi och spelade spel och hade mysigt. Spelet tog slut så vi satt och snackade medans thereisa
färgade/lekte med elins hår. Just det får inte glömma att hanna och ellen vann spelet. Men vi hade jättemysigt satt och pratade om allt mellan himel och jord börjaed med bra serier och filmer. Det ena led till det andra.
Kom hem nyss och sitter framför face och lyssnar på musik :)
Nu när jag fått min tv i mitt rum så när jag kom hem ligger mina söta syskon och det har somnat.


sd
så här ser det ut i min säng ikävll :)
 
hh


ff
high school musical va på :)

tv
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0