10/2 -09 | tisdag

heeeeejsan yaaaao !


OM FYRA MÅNADER ÄR DET JAG SOM STÅR OCH SJUNGER STUDENTLÅTER FÖR ER !!
YOU BETTER BE THERE AND WATCH ME ! ;)


idag har jag inte gjort så mycket vaknade hos pojken vid 11, skulle på stan och checka in mina skor som jag ville köpa, men vet inte riktigt om jag ska köpa dom... :o det får vi se hur det blir imorgon.......
vi skulle möta amanda på stan med så blev att vi dorg fram vid halv 1. Träffade amanda kollade runt lite och så sen skulle älsklingen börja jobba så blev bara jag och amanda kvar på stan =) gick mest och kollade vad som fanns, asså inte så mycket nytt...... :/ vill till gbg, dels för shoppingen men sen för ESPRESSO HOUSE !!!!! <3

nu sitter jag hemma bara och pluggar, väntar på att min poojk ska komma hem, han slutar 22:00 sen ska han hit med tar 20 min så 22:20 är han hos mig får jag ju hoppas :/ :)
sen ska jag till källby, och träffa fanny =) wieeeeeee

Skorpionen (23/10 - 21/11)

Du kan känna att du har rätt så mycket tur i veckan. Kanske är det något borttappat som du hittar eller en mindre lotterivinst. Det kan också röra sig om att du har turen att stöta på en kär vän som du inte har sett på länge eller att du träffar en potentiell framtida partner. Annars är du trött under veckodagarna och ser verkligen fram emot helgen.
 xoxo nthh 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0