13/2 - 09 |

heeeeej hopppssaaan :D


vakande bd 9 :o av att johans väckerklocka ringde...
tydlgen skulle han upp tidigt för åka in till stan och fika med hans kompiar :D men såå tidigt asså
jag va nära att dö vafan :D ahahahaha men jag klaraade mig ;D
jag gick och la mig igen när jag följde honom till bilen.
sen gick jag upp igen vid 12 och käkade frukost, gjortde orning mig åkte til tll stan för at möta erica och anton :D
fikade typ i 1 timma, sen runt stan va vi med kollade runt lite efter alla <3 dag :D svårt men men kom på något litet ändå till slut hahaha :S ska vara persolnigt såå att säga! :)

sitter och är förkyld, inte kul ! :/ menmen va ska man göra bara bita ihop :o ahahaha
blir ingen utgång för mig del, ska bara till killen senare! <3

xoxo nthh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0