16/2 - 09 | måndag

heej


Idag började skolan igen då efter lovet ...:s vill ha en vecka till det skulle inte skada någon faktis de tror jag. xD
men men det gick ganska fort, men jag va ju mest me min älskling så det va en bra vecka för mig =) <3 me like
men skolan började som vanligt, hade filosofi som började 11.30 så va en genomgång med en av de bästa lärarena ofc bengan ;D, så den är alltid lika rolig och bra att gå på :D sen så hade vi svenska och fick veta att vi va alla 30 elever i klassen som va med då ojoj säger jag bara det är inget som man ser varje dag kan ja lova hahaha xd att en klass med 30 elever är alla på samma lektion bra jobbat SP3B :) så skolan har nån grej med att är man alla i klassen på en lektion blir det att man får göra ett kryss uppe på taket :D så clara i vår klass fick den stora äran att göra det :D hhihihi hade skit kul, det va lite svårt och ganska långt upp till taket även om clara är en av de längsta plus att hon stod på bänken, men blev det ett par böcker med så gick det bättre ;D hahaha undebart =)
men sen blev det ju bara bättre, våra klasströjor kom med !!! HELT undebart så fagen började bra i alla fall =) så vi hade ju LÄTT det snyggaste klassdressen ever som gjort på skolan :D hahahaha HELT KLART !!!
sen va det bara hem och plugga igen då.... :/
bilder på min dress kommer senare btw .    

































xoxo nthh


Kommentarer
Postat av: mira

tycker om denna bilden! :D

2009-02-20 @ 22:37:47
URL: http://miiiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0