17/2 - 09 | tisdag

Hej

Vill bara börja med att säga GRATTIS till HANNA 18-års-dagen :D
Hoppas att du fick en bra dag =)

Idag va det väl inte så mycket speciellt vad jag kan komma på... va i skolan vid 11 typ skulle möta upp amanda och käka lite mat det va ju ändå tacos i skolan lixom xD aahahha men när vi såg hur köttet såg ut kändes det som att suget på maten va inte lika mycket , seriöst det såg ut som KATTMAT.... :s inte kul inte så gött helelr så, men fick ju ta lite och äta ändå när man ståt i den matkön i typ 20 minuter....
efter det började jag vid 12 med psykologi, kollade på en film som va ca en timma, sen slutade jag för dagen. wiiiie =)
va ganska trött så blev att jag trallade mig hem till älsk, la mig i hans soffa kollade lite på tv och somnade :D sen kom han hem och duschade bara sen iväg igen, men det skulle jag med .
satte mig sen och pluggade teori =) så fick jag en chokladboll av andres med när jag pluggade :D iihhi yeey TACK ANDREAS :)
det va nog det mesta som hände idag nu ska jag plugga vidare ha de gött ;d

xoxo nthh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0