20/1 - 09 | fredag!

VILL FÖRST OCH FRÄMST HÄLSA STORT GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE FAR PÅ FÖDELSEDAGEN !!!! <3
JAG ÄLSAR DIG MEST !!!

hm idag är jag ledig från skolan, men måste ändå upp vid 8:00 för att köra syrran till skolan....
OMG vad snäll jag är  xD ahahahah men men vad gör man inte för sin familj !
sen blir det hem till joha och sova ut resen av timmarna typ till 11:30 för ska möta hanna imorn på staden och fika :D
kommer bli massa mys och trevligt tror jag  ! :)
sen efter det blir det väl hem och vila sig lite till mysa med killen, sen mot kvällen vet jag inte får see vad kvällen har att erbjuda på xD =) ahahah som vanligt kan man säga , nej men blir nog en soooft helg va jag vet, nästa helg blir de massa röööööj med att fira min ellen och mitt körkort baby !!!!! =)

xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0