2/2- 09 | vem är du ?

Inte kul..
Det är ju bara respektlös de som du gjorde. Det trodde jag inte om dig, trodde du hade hjärna och hjärta till att göra så mycket bättre ifrån dig, men nu visade du kanske ditt riktiga jag.... Va vet jag vad du vill nu eller håller på med?
Jag trodde att du hade hjärna till att tänka efter lite innan du gjortde det... tänk först handla sen heter det inte så ?
Nu är de bara du som kan skylla på dig själv och ingen annan, jag hoppas att du fattade själv på slutet av dagen att du de du gjorde va fel. Det är inte så att du inte får göra det du gjortde, det är de jag inte säger men du måste tänka dig lite för och visa folk respekt även om det du vart med om inte är så kul.... men det är inget bättre att göra det som du gjorde, då visade du bara hur omogen du är .  Du kanske är det, vet inte så mycket om dig längre, allt vi gjort och vart med om tillsammmas bar bleknat bort ifårn mig och det du gjortde såtr kvar som ett minne som är sparat.

Kommentarer
Postat av: Pee

Abo,, hänt ngt stort eller?

2009-02-03 @ 19:15:19
URL: http://ohmyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0