23/2 - 09

hejsan alla snöggingar ;D

idag har det vart en vanlig skoldag, började halv 12 med filosofi ;D
vi hade genomgång på vad vi skulle göra fick ett häfte av bengan som vi skulle läsa och tänka på lite ämnet som vi fick va kärnkning, typ när blir man det, finns det någon "gräns " till det osv, sen blev klockan runt 12, så fick bengan och dan för sig att de skulle ta sin lunch när vi fortfarande hade lektion, men det var bara att läsa 12 sidor sen diskutera i grupper sen fick vi sluta, men så det frågade oss om det gick bra att dom tog sin lunch, självklart fick dom de xD inga problem hhiihhi men vi satt ett tag för att läsa klart häftet, sen pratade lite med alla i klassen sen va det dax att gå tyckte vi med =)
sen hade vi svenska inget speciellt där, sen natur som vi skulle fortsätta på våran uppsats. så slutade vid 4 och skulle möta upp hanna en stund innan henens träning som va vid halv 7 så vi umgick lite pratade :D en heeelllt undebar och söööt tjej de =) <3
sen blev klockan mycket så pass att hennes träning började så körde henne ditt sen åkte jag hem och började på mitt pluggande på natur, svenska,engelska .
men de har jag gjrot lite av varje nu så nu ska jag iväg till min johan och mysa med honom sen soooova, är skit trött! :s

xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0