24/2 - 09 | tisagen

Sitter i skolan just nu med hulya och väntar på att våran lektion ska börja, finns inte så mycket mer att göra än att sätta sig cid en dator och kolla runt lite....
nu är det inte så långt kvar 20 min tills det börjar, sen så slutar jag för dagen vid 1 ska bli gött=)
så ska jag åka hem till min älskling en sväng och mysa lite med hoonm innan han ska åka och jobba ... =(
Nör han har åkt kan jag lova att jag har massa skolsaker att plugga på och skriva uppstaser och noveller och skit....
BAJS asså jag pallar inte att göra det är det någon som vill hjälpa mig med att plugga.. eller plugga ihop skulle inte heller vara fel.... :/ :o

Nu sitter hulya och pluggar lite på sitt spanska prv som hon har i eftermiddag, men det komemr gå bra för henne, vet ni varför jag vet de :D hahaha baraför att jag hjälper ju henne med det =) hihhihi visst är jag snäll (a)
jag är såå söööt iblad asså :D det säger min mamma iaf  xD
Nej nu tog det stopp i huvet, så nu ska jag nog inte skriva mer ;D    hooooooolaaaaaa at me (=

xoxo nthh ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0