26/2 - 09 | torsdag

Hej :D

idag har det vart mycket igång kan man säga , först skolan sen massa att plugga på fick jag veta... omg hur kommer jag att hinna med detta då..., :O :( får sitta hela så mycket imorn och allt.... sen hela nästa vecka dåå...=( inte så kul men vad ska jag göra.../:menmen sen blev det fram till stan för kussen skulle kliippa sig, så va hans frisör sjuk så nån vikkade för henne och OMG säger jjag bara det tog henne 1,15 för att klippa min killkusins hår.... jag och maria satt och väntade som fan trodde vi aldrig skulle komma därifårn .... :O allvarligt asså hon kudne inte klippa iaf!
nu sitter hemma ska städa och plugga meida :(
c ya laaater

xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0