28/2 - 09 | lördag

vaknade upp vid 11 tiden kanske, satte mig och kollade på tv ett tag, sen gick johan upp.
sen gick jag till sovrummet igen för att ligga och dra mig lite alltid like gött ;)   sen så kommer jenie helt, jag blev ganska överraskad att det va hon, för att johan sa att hans bror skulle ringa och hämta bilnykeln, så när det plingade på i dörren så ställde jag in mig på att det va johans bror men då pooppade jennie upp en sväng och vi satt och snackade ett tag medans johan stod i duschen.
sen vid ett begav vi oss mot sta jag lämnade av jenie , hämtade upp johan och så åkte vi till hans päron och nu sitter jag här , emn ska dra snart och hämta min syster.

GRATTIS TILL MIN ELLEN SOM FYLLER HELA 18 ÅR IDAG! 
LOVE YA, ITS ON TO NIGHT BABY . PAAAAAAAAAAAAAAARTY LIKA A ROCKSTAR !


ÄLSKAR DIG JOHAN,, HAN ÄR SÅÅÅ BARA MIN, MIN, MIN !!!! <3

xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0