4/2 - 09 | onsdag

Heeej ! :D

Omg ad seeeg jag har vart på att skriva i min blog nu, men det har vart så mycket att göra omkring så blitt lite tajt me tiden till att skria :/ :o Men nu sitter man i skolan och väntar på att lektionen ska börja kan man ju lika gärna att passa på att skriva lite då om vad som hänt under mina dagar som jag vart " borta " ;) hahahahaha 

Ja du i helgen så har det vart att man pluggat sen att min pojk har flyttat med så vart och fixat lite där och så, sen har det inte hänt så mycket dramatiks i helgen mer ad jag kan komma på :D 
Sen i måndags så gjortde jag inte så mycket ble att sov öer hos killen första natten i hans lägenhet,
han ville itne sova själv så någon får ju offra sig för de :D hahaha in this case is was me xD
Det har väl blit att jag typbor där nu eller 50/50 iaf fall och han har ju itne fått något internet än så det blir svårare för mig att skri min blogg är jag sitter hos honom på kvällarna.... :/  :o
men så fort hanfår det lovar jag attbli bättre på att skriva igen och lägga upp snygga bilde, när min mobilkamera är fixad... Den är lite gay just nu så måste fixa dn för att få bra bilder ;)

Igår ar det tisdag, gjortde helelr int så mycket mer än att va hemma hela dagen fakist, det har jag itne art på länge ;s känns det som men har ju vart hemma på dagarna och så, men har inte soit hemma på en vecka snart tror jag ;D kasnke dags att göra det snart med tanken på att min säng och mina älskade kuddar längtar så mycket efter mig så ska nog sova hemma till helgen iaf sen om det blir mer får i se då när den dagen kommer  :)

Och idag onsdag, ska jag äl inte göra så mycket mer än att det blir att plugga hela källen , sen på dagen nu blir det att vara lite med johan, sen ila och plugga inte mycket mer..... :/ snart är det LO FÄÄÄÄN va göttt asså !!
LÄNGTAR som fäään till det nu :)
gått hala skoleckan nu, är bara att bita ihop :)
för varje dag som går, blir det närmare till studenten ! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0