6/2 - 09 | PARTY LIKE A ROCK-STAR !

hoooola

Igår vad en bra kväll/natt  eller vad säger ni :D
blev först till skolan sen hem igen till johan, somnade typ 2 timmar sär så vaknade vid halv 5 :S:o ahhahah
får smått panik för att min gäster kommer vid 8 , det va bara att srpinga hem typ och duscha äta och göra iorning mig.. blev ganska tajt med allt lilla amanda kom vid 7 så började lite smått då och väntade på tills de andra kom :d
sen vid 8 kommer det olk till mig :D då va de bara party like a rockstar asså ! :D
blev ganska mycket för oss alla tror jag, sen blev vi hungria och så ringde jag min bääääästis dino min ängel han räddade min kväll igår ett STORT TACK till dig baby !!!! <3
Så blev attt hämta min pojk sen mor donken, sen hem till mig igen och festa men det blev kanske inte så mycket vad jag vet ahahah :D blev skit trött gick och la mig, vaknade sen vid halv 4 så låg amanda och anton deckade hos mig ahhaahha xd de va rätt kul att se på ;D såå det blev en lyckad kväll/natt för mig iaf !  hoppas ni andra hade det bra oxå! <3

xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0