6/2 - 8/2 . 09 | heeelgen

MITT LOV BÖRJADE I FREDAGS :D

I helgen har det vart mycket festande kan ja loooova :D hahahahaah men lyckat iaf såå TACK för helgen !! :)
Igår så blev det lungt för min del började att jag vaknade halv 12 och väckte min älskling med för skulle hem till hans föräldrar för att fira hans pappa so fyllde år såå söt är hans pappa =)
men älsklingen va seeg som vanligt kom inte upp för än 12, så skulle han duscha, och äta frukost .... 10000 år tog det kändes det som asså plus att vi va tvungen åka förbi mig så jag fick duscha och byta om & allt, för hade inte med mig kläderna till honom. Så vi va hos mig typ vid 1 så jag sprang in i duschen typ och så sen det vanliga gjortde iorningen mig, så men vi hann vi va borta hos hans föräldrar vid 2 så hjälpte jag till lite att duka och så :D va jättefint när vi kom in där , så sen grattiskram till pappa :D
sen vid 3 kom alla gäster och så börjde äta och så :D det va mycket trevligt iaf ) sen åkte vi hem till honom en stund , för älsklingen skulle städa och jag skulle möta min amanda :)
så vi gick hem till mig, tog det bara lungt och så. Sen blev det en promenad till stan för att lämna amanda så jag gick tillbaka till älsk en sväng så sitter hans bror o maria där och myste ;D hiihihhi sååå vi satt och pratade lite och hade det jätte musigt, sen gick maria o bror så vi fixade lite hos älsk sen åkte vi hem till mig för att först att kolla på the break up :D (y) sen madegaskar 2 omg sååå bra är den :)
SÅ DET BLEV MASSA MYS MED MIN ÄLSKLING <3
sen blev det ganska seeegt vi somande inte för än havl 4 tror jag :o ooooopps sen gick vi upp vid 11 :s :o
men nu är jobbar han till 22:00 :7 sakna honom massa <3

xoxo nthh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0