vilken helg ! ;D

hejsan  =) 

Ojoj jag har inte suttit vid min dator nu på ett tag ser jag ;D
SRY for that men det är bara för att när man fått efterlängtade/ ÄLSKADE körkort så blir det lite mer kärlek till bilen :D
det händer hihi det är inte bara jag som gjort de xD
lite om min superhelg ;D


fredag: en ledig dag från skolan =) så gjorde inte så mycket mer än att jag åkte fram till stan vid 12 för att möta upp hanna för vi skulle ta en fika :) vi satt och pratade ganska mycket ohc det va super trevligt verkligen =)
men sen så blev det att hon gick tillbaka till skolan igen vid 2 =) så blev hemfärd för mig och fick hämta upp syrran och ltie sådära . Sen mot kvällven blev det ganska lugnt körde älsklingen för han skulle åka och handla, sen hem till honom, va där en stund sen blev det att han skulle ha lite vännner över som skulle spela buzz osv och dricka öl och ha trevligt .
Så jag bestämde mig för att åka och leka med ellen och lisa <3 så blev en sväng med dom sen åkte vi hem till älsk och va med och spela buzz jätte mysigt hade vi ! :D
efter det gjrotde vi väl inte så mycket mer än att jag körde hem dom sen tillbaka till älsk,  han va ganska full så fick ju ha hand om honom :D men han är sååå söööt ! <3
sen ringer lilla amanada mig kl  halv 3 och behövde skjuss så fick åka och hämta upp henne och köra hem henne,sabina och rickard men det va okej sen min bror leeeo med då och hans vänner ahhaah ska äns tala om det hur det såg ut efter som hade vart här xD hahahaahahahahahahahahah
så jag va inte hemma hos älsk igen för än halv 5, så hittade jag honom liggandes där och hade somnat i soffan ... hiihhi aaaaaaaaaaaaaaaaaaaw mest sööööööötast är han och bara MIN, MIN, MIN, MIN !!! <3

lördag : blev att jag&joahn blev väckt av att hans bror ringde och behöver låna bilen vid 11 , så blev väl att kliva upp och hoppa in i duschen och göra sig i orning och sen hit the tooown va det ju då tänkt, men vi kom inte så långt för hans bror ringde igen och sa att det va lungt att johan itne behövde komma med bilen , så men vi åkte till dom ist och hade lite fika+ pratstund och det va jättemysigt =)  så åkte vi hem sen vid 3, skulle vila ut oss för vid 5 skulle vi på middag hos johans päääron, så blev det hem vilsa byta om och såå lite :D
sen kom jag till johans päron vid halv 5 och blev grattad för jag fått mitt körkort :D =)  supernice.
blev sen att vänta på maria och andreas skulle komma bara sen va alla samlade :D
det var johans päron, johan, nisa,maria & andreas =) maten va super gooood och efter maten fick vi ficka självklart =)
helt undebart !!!! ;) kan itne bli bättre tror jag ;D
sen spenderade jag restan av min lördag med johan !! <3

söndag : igår så vaknade jag väl vid 2 eller något i den stilen låg och drog mig ganska länge i sängen medans johan stod i duschen :D sen va det hemfärd för mig och laga mat /städa och plugga....
sen möte jag upp amanda <3 satt och snacakde kollade lite på film , sen fick hon sina naglar gjorda hos min kusin så det blev hon skit nööjd med och det såg skit snyggt ut med så !!! hahahaah yeeeey (y)
sen skulle amanada hem vid 9 och kolla på hennes beck :D aaahahahah xD inga kommentarer till det gumman =)

det va nog ganska mycket som hände i helgen för min del , hoppas ni pallar att läsa =)

xoxo nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0