27/2 - 09 | fredag

Hejsan

Igår va det massa mys hemma hos min ellen <3
blev hämtad av nejra och emilia vid 7 sen åkte vi viare till ellen för vi skulle ha tjejkäll med midadag som mili och josse hade gjort =)
Maten va muuums allt va muuuums, sen blev det massa spel som va as roliga att köra om man drack ;D men nisa skulle köra senare på kvällen sådet blev vanlig cider och is-vatten för min och nejras del :)
eftersom någon idiot tog min kamera fårn min b-day fest så har jag inte fixat någon ny än så har inte kunnat tagit några kort men detfinns på emilias bdb får vi hopaps eller facebook :)
Men så fort jag fixat ny kamera då jävlar ;)

sen blev det lite efterfest hos agust, mest chill sen åkte vi hem vid 2 :)
HOOOOOOOLA ;)

xoxo nthh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0