16/1 - 09 | fredag

heeeej igen ;D

sry vart lite seeeg, men de har vart lite mycket nu med allt men har liten lucka nu ;D xd
sitter hemma och kollar på simpsons med syrran och vicky :D vart och handlat idag så nu har jag massa mat hemma ahahahah xD
Kom hem lagade mat åt mina husdjur ;)  ( sandra,vicky )  sen blev vi sugna på cola så satt och drack de :D sen kommer vicky med att att hon vill ha vanlij-colan tillbaka den som va skit äklig !!!! 
inte konstigt att den försvann, den va bajsäklig ! Det är bara konstiga vicky som gillade den tror jag, hon snackar om att hon skulle kunna göra allt för att få tillbaka den hon kan t.o.m sälja sin själ säger hon xD 
Så finns det någon där ute som har kvar vanligcola kan ni ju höra av er så slipper vicky sälja sig själv xD =)  

Sitter i skolan och pluggar på massa, och kollar efter balklännignar !
SÅ nu tror jag har hitta min klänning ! det är bara 5 månader kvar typ så de är dax att fica klar allt nu  ! :D


xoxo nthh ♥

Kommentarer
Postat av: tessi

åh balen komemr bli sjukt kul ju! :D fixade min köänning för 2 månader sen typ haha :D

kraam

2009-01-16 @ 12:53:44
URL: http://dollydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0