17/1 - 09 | lördag

tja snyggingar xD

Ville bara säga att igår va jag o träffade pee och jag hittat min balklänning nu :D yeeeeeey skit nöööjd
längtar som faaan nu !
hahaha men de roligaste va att när ja kom in till butiken så stod min kära klasskompis clara och testade lite olika klänningnar ;D men sen så satt vi och kollade på henne och lite på vilken klänning jag skulle ha ! :D
Sen efter clara hade testat typ 4 st tror jag så tror jag hon hat bestämt sig för vilken hon ska ha ! :D xD
den satt skit bra på henne så hon kommer bli skit snygg! :D


men vad har hänt lilla nisa idag då? hmmmm inte såå mycket vakande upp typ 3 gånger log o drog i sängen skit länge:)
sen så upp & käkade frukost som jag inte gjort på typ 1 år hahahah men johan tvingade mig:S:O sen så satt vi o kollade på tv men så blev jag rätt trött vid 3 tiden och låg i soffan och skulle vila, men blev att jag somnade tror jag xD sen fick johan väcka mig vid 5 sen åkte vi hem till mig. Så nu har jag städat, lagat mat och lite allt möjligt ! :D
Men nu sitter jag vid datan som jag heller inte gjort på några dagar tror jag :D bara vart inne o kollat igemon inte suttit såhär länge :D

Idag har jag vart med mig söta pojkvän med !
jättemysigt han är så söt.

xoxo nthh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0