22/1 - 09 | torsdagen !

Igår så var jag i skolan tills 2 sen skulle jag hemåt med syrran & vicky, men min syrra är typ den segaste människan som finns i hela världen så det tog mins 20 minuter för henne att gå typ 10 meter mellan E & F -huset.
Men till slut kom hon & vi lämnade skolan vid halv 3 eller nått i den stilen för skulle hem.
Men sen vid stan mötte jag lilla amanda som ville att jag skulle med henne & fika på söderströms så då vad det bara tt vänta & förlja med henne ;)
Blev enh liten goood fika för oss båda, fick i mig min FÖRSTA semla iår faktist :D stolt över mig själv att jag inte blev så sen med det :)
Sen kollade vi runt lite på stan & hittade väl inte så mycket så blev att vi gick vi skillda vägar för vi skulle hemåt ;)

Kom hem vid 4-tiden och ser att hela köket är typ söndersprängd, för att syrran & lilla vicky hade lagat mat hemma hos oss... vet inte vad som hände under deras process, men det såg fan som att köket hade blivit nerbombade.... :P :O
Så de fick städa undan allt så jag kunde börja med mitt pluggande som det gick ganska bra med ... sen vilade jag lite och väntade på att munken skulle komma och hjälpa mig med pluggandet... sen kom jennie hem till mig en sväng men vi va itne så länge hemma för vi föjlde munken en bit sen så stack vi hem till Johan.
Där försatte jag att plugga lite skriva rent mitt samhällssaker.... så medans det log & kollade på tv xD
Sen gick jennie hem & jag forsatte att skriva klar mitt arbete :) så de blev klar vid halv 12 *såå stolt * jag är! :)

xoxo nthh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0