sitter vid datan nu för en gångs skull, vet att jag itne är inne lika ofta som innan,men de va bara för att jag inte hade något liv xD men har skaffat mig ett undebart liv nu med min undebara pojkvän <3 =) ofc!
 
men ja...  kärleken är inte lätt, det är nog en av del av livet som man kan leta svartet på ganska länge i sitt liv, det är nog inget men kan slå upp i en ordbok, eller söka upp på internet....
något som du själv måste leva med att lista ut det helt själv tror jag, men du kan alltid vända dig för stöd hos din familj & vänner. Det sägs att livet inte är lätt, det vet vi nog de flesta, men många säger också att det blir lättare om man hittat sin parnter som finns vid ens sida hela tiden och stöttar. Men sen är det inte alltid att du hittar den rätte den första, andra, tredje gången aa osv ni fattar..
Det tar ett tag tills man hittat den keillen/tjejen som man skulle tänka sig att dela resten av sitt liv med.... Många brukar göra det i 20 års-åldern eller så men det känns som att finns många yngre än mig till och med xD som tror att det har hittat sin partner. jaag vet inte har svårt att utrycka mig o mina känslor ibland..... vet itne varför än men hoppas en dag att jag hittar mina svar som jag letar efter, inte alltid lika lätt tyvärr så serveras inte det på silverfat så att säga...
Jag vet nu iaf att jag mår bra och har en helt undebar pojk som jag tycker sååååååå mycket om ! <3


Jag vet att jag inte är en killes första val på tjej, jag är inte perfekt heller men jag är ju bara en människa med kött och blod som har känslor som alla andra.....  så jag kan bara vara den jag är och hoppas att folk runt omkring mig tycker om mig för den jag är.
Vissa har svårt att lita på folk mer än andra, det är itne lätt att göra det när man har vissa själ eller vart med om andra saker tidigare i livet som sätter sina spår i en... det är jobbigt då, sen att när man försöker att öppa sig och börjar lita på vissa personer som man tror kan va de personerna man kan lita på sviker en eller nått i den stilen , då e de kört.... då vågar maninte öppna sig eller lita på folk på typ 1 år eller såå... för de drar ner på en ännu mer...
Alla säger att man ska öppna sig o försöka lita på folk, men när man väl gör de elelr håller på så ska alltid något fucka sig eller så händer det något så allt skiter sig och man står där tomhänt och ångra att man öppnade sig och allt...
Man försöker att vaara stark hela tiden, men nån gång spricker isen och allt vill bara komma ut......

Kommentarer
Postat av: samira

snygging ggr 14567890

2009-01-20 @ 08:15:24
URL: http://miiiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0