bye bye

helloooo

vaknade vid 11 idag, av att jag skulle färga mammis hår så hon skulle bli lika snygg som mig ;D xd (lycka till mammi ;D <3)  ihhihihi neeej hon är sååå sööt min mamma.
sen så gjorde jag väl inte så mycket gick ner till köket för att äta lite frukost sen upp till mitt rum igen för att plugga... och nu har jag tat en lite paus ska ut och gå ltie med carro för att få lite luft i mig, sen får vi se vad som händer xD blir nog att jag sätter mig och plugga lite till ikväll iaf typ fårn 6-9 iaf.. sen får vi se om min älsk kommer till mig eller hur de blir...
annars blir det nog en stund med lilla amanda också ;d men man vet aldrig .
men iaf nu har min mamma,pappa&sis åkt hemåt till lilla byn xD:O så nu är det samma gamla igen men men det har ju funkat i snart en månad så det är väl bara att bita ihop när det går nerför och hjälpas åt så kommer allt blir bra igen !

xoxo nthh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0