HAPPY NEW YEAR !

nyårsafton :D
började ganska lungt med att fixa iorning allt med vart jag & mina brudar skulle festa :d
sen blev det en sväng på stan med poojken, för att köpa lite de sista till nyår hihihi ;D
kollade sedan lite runt om vi hittade något mer, men fanns inte så mycket så körde han hem mig.
soooftade ett bra tag tills 4 typ då började jag hoppa in i duschen sen för att göra mig fin xd för skulle till josse (min man xD ) för att äta en fin middag med mögglet,jossan,lisen och nisi :D 
klockan tickade och jag va väl klar vid 6 så åkte till josse då för skulle äta vid halv 7 men som vanligt fick vi vänta på vår lilla lisen som va seeen ahahahah xD men de gjorde inte så mycket mer än att mögglet va ganska hungri tror jag hahaha hon sa att hon itne hade ätit något sen frukosten för att spara magen till middagen ahhaah xD men sen när lisen kom vid 7 så började vi äta och då fick mögglet sin mat som hon väntat på så länge :D
vi fick potatisgratäng med fläskflieeeee :D de va super gott :)
sen börja vi bli mätta , men sen kom vår efterrätt som va jättegoooda kommer dock itne ihåg va de heter..:S ahaha ssry
men sen vid 8 började vi dra os in mot stan till inal och skulle paaaaartaaa xD lika a rockstar :)
det va ganska många där och hade de skit bra sen skulle jag möta upp poojken och dra med honom och festa med oss lite, sen så kvart i 12 så drog vi oss in mot stan, torget för att kolla på all fyverkirier och väta på 12-slaget :D
sen kom 12-slaget and i got my first new year - kiss! 

Så nu har mitt nya år börjat med en massa framför mig och har fått mig en pooojk ! <3

HA ETT GÖTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA OCH ENBRA FORSÄTTNING !!!!

xoxo nthh

Kommentarer
Postat av: samira

AAAAAAAAAW gott nytt år nisa

2009-01-02 @ 19:22:28
URL: http://miiiira.blogg.se/
Postat av: duongtran

gott nytt år i efterskott :)..



svar: man tackar :)

2009-01-03 @ 19:55:58
URL: http://duongtran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0