Blev väckt ...

Blev väckt av söötsaken idag vid halv 6, för han skulle iväg och jobba, men slutade tidgt för han skulle till ikea med hans bror & maria för att handla lite saker till hans lägenhet (y)
Han jobbade till 10 kom hem och väckte mig igen :o fast jag började vi halv 2 med engelska bara sen slutar jag...
så sitter hemma bara för att vänta tills lektionen ska börja... de suger men men va ska man göra, hade jag ingen lektion skulle jag åkt med de till ikea ist och hanlda ;)
Så nu är jag skti trött för att blivit väckt 2 gånger, men jag klara mig han är så söt så jag kan ju inte blir arg eller sur på honom för de , det går bara inte =)

Så ska till skara idag sen med lilla jennie för att fixa klar hela min balklänning !!! yeeeeeeeeeeeeeehooooo=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0