mysigt ;D

Heeeeej :D

Hade en jättetrevlig kväll med igår:D
det började med att vi gick till skolan till typ 4 :S suger i know :(
sen va jag o jennie en sväng på stan och kollade lite på sista rea:n hahahaha xD men sen åkte vi hem till mig och softade lite sen stack jennie hem för att käka sen blev det för mig att laga mat och städade för senare vid 7 skulle jennie,henrik & anton komma för att kolla på filmer med mig ;D hahaahah
sen så kom henrik och fixade lite innan jennie o anton skulle komma ;D men sen började våran trevliga filkmkväll med 3 filmer han vi med tror jag :D med pauser sen massa snack blev det, sen åkte vi för att hämta johan för han skulle ut den med vännerna :D släppte av dom vid stadt sen åkte vi hem igen och forsätte att kolla på filmerna =)
märkte sen att johan tappade mobilen i bilen, tur att ja märkte de annars hade henrik fått med den så skulle johan fått ännu mer panik:O:P
så kommer någon till mig vid halv 2 och ringer på , en full lite johan som  plingade på för att leta efter sin mobil ;D hahaahah men tur att han har en sån bra flikvänn som mig som håller koll på han och hans grejer ;D ahhaahah
men han är såå söööt :D =)
sen somnade han i soffan i typ 1.5 timme sen när jennie gick skulle jag väcka honom och få upp honom i sängen, ror ni att det gick elle ? :o hahaha neej han va skit svår att väcka... xd men sen till slut efter typ 10 min gick de skulle han inte gjort de skulle jag hällt vatten eller nått på honom xd hahaha men säg inte de ;D
men det tog 20 min för att komma upp på mitt rum för honom men de gick sen till slut, vi la oss vid 3 men somnade inte för ens 4 eller nått.. ingen anning va klockan va asså men va skit trött sen har man han bredvid sig asså xd hahaahah
men de gick bra när han väl somande ;D
vaknade upp sen vid 12 och skulle fram på stan med hans familj =) <3
kom hem för en stund sen för att käka och plugga... inte kul men det är något som jag måste göra :/:(


xoxo nthh  ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0