6/1 - 09 | mor&far <3

heeeej sööötisar xD

idag har det vart mycket med packning hemma hos oss tycker jag ;D
från med jag vaknade vi 10 tills nu har jag städat,packat & sprungit runt hela huset typ 100 varv xD vart kasatitoop asså här hemma dessa timmarna som jag har vart vaken iaf :)
baraför att veta så att det får med allt nu ;D hahahah  men nu har de blir lite lungare :)
nu är det mer att jag ska fixa till mitt nya rum nu & göra min gaderob lite snyggare änb vad den är nu kan jag lova hahaha xd för nu ser den bara som att en bomb =) men de ska jag fixa idag och allt lovar min mor det ;)
sen blir det nog att sätta sig & plugga lite sen får vi se om lilla johan komemr förbi eller hur det blir :)
har inte träffat den pojken sen fredags, rätt länge nu eller va säger du :O
mamma&pappa <3


OMG va mycket skit man kan ha hemma utan att veta om det ahahah xD så mycket som jag hade va ju chockande att se på asså xD
men det löste sig allt tror jag haahah har fixat mitt nya rum & min gaderob *stolt* :D

xoxo nthh ♥   

















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0