inte idag igen.

inte idag igen..

allt bara vänder helt igen, som för typ ett år sen... allt kommer tillbaka igen, vi kommer inte framåt någonstans
utan vi faller bara tillbaka i våra gamla spår.....
Jag fattar inte hur eller vad jag gör för fel hela tiden... men för dig gör jag de 24/7 det är det enda i mig du ser tror jag.. mina fel,brister & misstag.... visst sry att jag inte är den perfekta personen som du önskat dig , men jag kan inte göra mer än mitt bästa...& du vill ju inte se de som är bra i mig eller det kasnke inte finns något som är bra hos mig längre..
för varje dag som går och du inte gapat på mig minst en gång så känns din dag inte som det ska eller hur..?
känns dom du bara gräver i det gamla för att hitta mer & fler misstag & fel på mig för att ha nånting att skälla på mig om...
du vet itne själv hur det känns när man får höra allt de du sagt till mig... visst jag har inte alltid lyssnat på dig, men vem gör det när man är i denna åldern..... fan jag måste kunna göra misstag för att lära mig av dom & att int efå massa skit för det hela tiden.... Kommer aldig våga göra nått annas om du håller på så....
du säger att du inte kan lita på mig, & att jag itne är lik dig.... sry men jag vill kunna leva mitt egna liv, efter vad jag vill och tycker om..... Det är inte så kul att höra de kommentarerna som du sagt till mig nu i 4 år....
jag vet att jag inte är perfekt eller som dig... men det ända jag kan göra är att vara mig själv & tydligen duger det inte för dig så jag har slut på mina tankar,krafter allt imon mig.... har inget där inne längre, allt är bara som ett svart hål som blir större och större för varje dag som går.... mina murar som jag byggt upp har du rivit ner i tusen bitar & samma med mitt självförtroende.... jag hoppas du är nöjd med det du har gjort ...
För det nisa som du ville ha finns inte längre, inns ingen nisa i dina ögon längre har jag märkt.
Jag begär inte mycket av dig, det ända jag vill är att du ska kunna lyssna på mig som när jag lyssnar på dig, att du ska kunna öppna dina ögon & inte bara leva i din lilla låda för att det finns mycket som du har missat med, jag vill att du ska öppna dina ögon mer för att kunna se vad som händer runt omkring dig, att det finns folk som itne mår bra pga dig. Det som du sagt till mig idag har sårat mig rejält & jag vet itne hur mycket jag kan ta av det längre.
Jag blir mer & mer sårad för varje dag som händer för att det känns som att har du inte gapat ut mig för alla mina fel i mitt liv & misstag jag har gjort i mitt liv så klarar du inte av resten av dagen eller så kan du inte sova men när du har gjrot det så sover du som en bebis . Jag känner dig lika bra som du känner mig, det måste du veta jag är inte den smartaste eller perfekta människan men alla vi har våra brister till & med du.

Det du har gjort mot mig nu i 4 år kan jag inte äns beskriva med ord. Det är så mycket som att jag skulle kunna skriva en bok som inte har något slut utan bara fortsätter hela tiden.
Jag har inte mycket av mig själv kvar känner jag för varje gång detta händer mellan oss sugs en liten bit ut ur mig hela tiden, du har redan lyckas med att bryta min mur som jag byggt upp, du har gjort mig svag igen & sårbar then ever.
du har också gjort så att jag tappat mitt självförtroende och nu har jag mer som ett svart hål i mig som växer & växer för varje dag som går.....
jag försöker att klara av det timmana som finns på dygnet gör jag det så lever jag .
Jag försöker att klara mig dag för dag som kommer med ett leenede på läpparna som jag inte äns vill ha ibland..
jag vill inte visa nått annant för er än mitt leende... för skulle ni sett hur det ser ut inom mig kommer ni inte kunna förstå vad som händer ändå..... Jag vet att många har det jobbigt med sitt liv inte bara jag men det jag får va med om varje dag är inte vanligt & man hoppas hela tiden på att den mardrömmen ska ta slut, men det gör det aldrig....:(
det gör bara att man börja tanka om helt & får andra inställningar om livet & det händer ganska ofta att man inte klara av mer och tar sitt liv.. men många tycker att det är själviskt, men när du har en som står dig nära som varken ser,hör eller tänker på dig så finns du inte för den personen så lika bra kanske att försvinna...........


xoxo nthh


Kommentarer
Postat av: samira

nisa bby, kom förbi någon dag <3

2009-01-04 @ 11:07:27
URL: http://miiiira.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-01-04 @ 14:32:29
Postat av: Anonym

Nisa du kan alltid ringa mig när du känner så :/

Du är en underbar person!! don't forget that :) / Lovisa.

2009-01-04 @ 20:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0