5/1 - 09 | måndag

heeeej:D
detta året har börjat ganska undeligt och mycke har hänt och gått igång nu de senaste veckan, men va ska man göra de är bara att deala med de och göra detta till ett bättre år nu =)
det finns mycket framför mig nu detta året som har börjat sakta
med säkert kan man väl säga. Finns så mycket jag vill göra och uppleva men får ta en dag i taget och dagen som det kommer och göra det bästa av de med dom du tycker om och bryr dig om :)


trodde aldrig att det skulle bli såhär att jag skulle träffa en som dig :) när jag är med dig så känns det som att det är de ända jag vill göra, att bara vara med dig och ingen annan. Du får mig alltid på bra humör när jag är ledsen & gör att jag känner mig trygg i din närhet.du är en helt undebar person som man bara vill vara med, en som man inte kan sluta tänka på.
tack för att du finns vid min sida ! <3   /   J.G 


xoxo nthh  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0