haaaa

shooo hoo :D

idag har nisa vart duktig och pluggat hela dagen med uppsatsen och så i filosofi och psykologi
snart är den klar sen har vi andra arbeten att göra med kom jag på inte bara de... men det fixar jag
har ganska mycket att göra nu men ska plugga som fan hela veckan o så sen till helgen kommer min kära mor/far/sis hem till oss och hälsar på oss plus att vi ska fira nyår ihop med yeeeeeey (y)
så denna veckan kommer bli mycket plggande för mig...
tisdag : samhäll / psykologi = SLut hem & plugga
onsdag : 8:00 - 9:10 samhäll / 13:00 -14:00 religon = SLut / hem & plugga
torsdag : psykologi b, / media /  naturkunskap /  engelska c = SLut / hem & plugga
fredag : media / engelska c = SLut / hem & plugga
lördag : PLUGGA !
söndag : PLUGGA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0