-v-

va ska man göra eller tänka på när man får höra allt detta från den personen man bryr sig om & tycker om...?
allt kan inte va perfekt här i livet, vi alla har våra brister & gör misstag som man sen lär sig ifårn gör en människa bättre.
men när man märker efter efter några år och lärt känna personen mer & mer så vet man att det är den som "jag" vill spendera hela mitt liv med som man kan börja tänka på att förlova sig osv.
Jag är lite små irriterad på det som är i min ålder , när det har vart med sin partner mellan 6-12 månader & sen bestämmer för sig att förlova sig, vet jag inte om man kan ta det som ett seriöst...? Visst säger inte att det är fel heller, men många tycker att det är gulligt på så sätt, men håller det då efter man har förlovat sig...? :O
Själv tycker jag ordet förlovning är stort !  Det är ett ord som man inte anväder till vem som helst utan den speciella personen. Tycker det är lite synd att många nu förtiden gör det nästan som en tränd, eller nått liknande..... 
Förstör inte det fina i förlovningen, för mig är det som att den dagen du gör det är den dagen du vet att det itne finns någon annan för dig utan bara han/hon som du vill leva med. Så det känns lite som att om man gör de för tidigt vid 17-19 år, vet man redan då att den killen/tjejen är den ända & rätta för en själv eller hur är det då? 
Det är inte så att jag ser det som en negativ så sätt, men bara att det känns som att många gör det för tidigt.... och sen tar de slut kasnke mångra månader efter man förlovat sig då blir det fallet mycket hårdare........ 
Men håller det länge så är det ju skit bra !
Hoppas ni itne tar det som att det bara är negativt...:/


xoxo nthh ♥


























Kommentarer
Postat av: anniitran.blogg.se

hhe nawe tack em nha :)

2009-01-07 @ 18:25:50
Postat av: anniitran.blogg.se

hhe nawe tack em nha :)

2009-01-07 @ 18:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0