16/7 - 09

vaknade upp idad vid 11 tiden med anh yeu vid med, jätte mysigt va det som alltid när han är hos mig :)
sen hade vi lite att göra så det va lite mys sen upp och hämta hans kläder och sen skulle jag tävtta .... när hans pappa frågade om han skulle med och fika men det hann han visst inte för att HAN sa att HAN skulle tvätt.... hmmmm det blev inte som han hade tänkt utan det blev jag som fick göra de som med allt annat som jag göra åt min pooojk för han itne vet hur man gör :d ahahah ailla detta asså xD
sen skulle vi fixa lite frukost, så det blev pannkakor till oss hahaha jättegooooda blev dom :D
sen va klockan mycket så pojken min skulle iväg till jobbet så nu sitter jag själv här och har massa tråkigt, och det flesta jobbar ju kan jag tänka mig så jag får hitta på något själv då :D hahaahah
väntar tills min poojk kommer hem. han slutar 22:00 =( hur kul är de elle...? :S

anh yeu, du är det bästa som hänt mig. det finns ingen som dig, du är den mest underbaraste pooojken som finns, och du är min, bara min !!!!!!!!
jag saknar dig redan och vill bara att du kommer hem till mig nu, klara inte att vara utan dig du är de bästa som finns och den enda för mig =) jag vill aldirg förlora dig!
Du är speciellaste killen som finns, du är den som ser mig för den jag är och du gör så att jag känner mig trygg i din närhet och säker i din närhet och jag vet att du alrdig skulle såra mig med mening men jag är ändå rädd för att du ska hitta en annan, en som är bättre än mig som får dig att må perfekt, för jag är inte perfekt och hoppas du är lika glad och lycklig med mig som jag är med dig baby .  För du är den enda som jag ser, finns ingen annan.
du är beviset på att kärleken finns ! <333333

nthh -v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0