17/7 -09

vaknade upp med älsklingen mycket myisigt:D
sen blev det in i duchen snabbt och sen fixa sig för vi skulle iväg till skåne vid halv 11 hade vi planerat så vi kom ditt ganska lagom och inte för sent på kvällen, iaf såå blev det bra tills johan skulle fixa bilen så blev det att vi åkte fårn min halv 11 sen så skulle vi förbi hans pappa och mamma sen till hemköp ahahah så vi hade mycket at göra ändå sen skulle vi tanka med innan vi åkte så vi kom iväg senare än planerat iaf, men men inte hela världen :D
sen va det mot skåne lixom :) de va skit varmt i bilen och ac hade fuckat sig sååå vi fick inte på den så det kändes som en bastu inne i bilen, ändå hade jag itne mycket utan bara en klänning och jag dog av värme , medans killen hade jenas o t-shirt på sig :P men sen så kom vi fram till gbg för att ta en kaffe och så kolla in på ikea och det hade något till mitt nya rum som jag ska börja fixa när jag kommer hem :D så det blev som en roooadtrip ner :D efter det blev det hela vägen ner till halmstad och vi skulle käka på max, men vi hittade inte det först så jag vi frågade 2 brudar om det visste vart de låg men det va osäkra men den ena tjejen sa att det ligger vid euorshop, vi bara okeeeej ? :O hahahah sen sa hon ja åk bara rakt fram sen när ska ni svänga till höger... vi bara okej tack så mkycket men vi fattade inte vart vi skulle för att vägarna va ju så konstiga vafan xD så man såg ju inte vart rakt fram va helleer så vi bara gissade hihihi det tog ett tag sen så sa vi att vi skulle skita i att käka och åka hela vägen ner till landskrona och käka hos mina kusiner och så ist så när vi skulle köra ut sen igen på stora vägen så hittade vi det så det blev max ändå :r  sååå jävla gott va det =)
sen va det ner till landskrona då så vi kom väl fram vid 4 tiden och så hade det ganska okej roooadtrip om det inte skulle vara som en bastu där inne :O :P men det viktigaste hade jag ju med mig såå det är ju min poookj såå då klarar jag allt bara jag har honom vid min sida !
senare på kvällen så skulle jag o poojken hänga med mor och far min till hbg för att hälsa på andra släktingar så då va det bara att sätta sig i bilen ige ihhihi =) fast der är ju inte så lång om man ska va ärlig så det klara ju jag :D blev ganska sent efter vi hade vart och hälsat på 2 familjer så vi begav oss till landskrona igen så det blev ganska sent vid halv 12 kanske så åt vi lite hos leo och sen så satt jag o kelly och snackade till halv 4 på-v- morgonen :D sen sååå blev jag lite trött och så gick vi in och skulle sova :D  det va första dagen :D
tack för att du finns baby <3
























xoxo nthh ♥
    

Kommentarer
Postat av: Tojjy Bui

söt i raklugg, men tkr chi ska ha snelugg! :D

2009-07-22 @ 01:32:25
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0