18/7 - 09

vaknade av att mor ringde mig vid 11 tiden för att jag och pojken skulle med henne och far min till hbg för att kolla på en bil. så då va det ju bara gå upp borsta tänderna och sen va det bara att möta mamma och det ute vid bilen . sen blev det en tit på bilen, den va okej men inget som jag ville att pappa skulle köpa för det finns massa andra och bättre där ute tror jag :)
sen blev det hem igen till leo och dom så vi käkade lite sen blev det en trip ner till mlm för att kolla ltie på loppis som det har där :D ganska kul va det iaf men skit varmt :O
sen åkte vi hem igen vid 5 tiden så hade leo och de fixat lite mat så vi fick skit god mat blev mätt som en gris jag looovar :D xD  sen mot kvällen skulle vi kolla på film men käka oss feeeeeta allihopa men vi käkade typ bara :D sen vid 9 tiden så stack jag och pooojken över till min anh 2 och hälsade på dom :D fick massa vax med mig hem nu och så . sen vi satt och snackade och började dricka ltie och hade kul tsm :D det har vi alltid när jag är her nere :) det tycker jagiaf jag gillar sätller när man har dom nära och kära här iaf :) sååå nu sitter jag hos lill jackie och ska kolla på film men pooojken sen ska vi sova gör imorn blir det vår sista dag i skåne såå lite shopping i hbg blir det allt :) 





xoxo nthh ♥

Kommentarer
Postat av: EllenOlsson

så söt så! (:

2009-07-29 @ 11:25:13
URL: http://lnolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0