21/7 -09



idag har min säng kommit så vart och hämtat den och fixat masser här hemma. =) så jag har rensat bort allt skit coh så i mitt rum det va massa onödiga saker som man bara samlar på sig med åren hela tiden så ligger det där i ett hörn och skräpar hur kul är de elle ? :o så jag fick nästan ihop en svart sopsäck så det va ganska mycket, kan tänka er från mitt lilla rum xD sen så vid lunch-tiden så åkte jag o min bror och hans sambo till expert,elgegantan och så för att kolla en ny tv till dom och en till mig :D men vi hittade inte direkt någon som vi fastnade för så vi åkte hem igen :D
sen mot kvällen kom poojken en sväng till mig och så hjälpte mig att städa lite sen så åkte vi och handla sen hem till honom för att fixa lite käk till oss :D efter maten myste vi lite och kollade på en film, sen messade lilla anton mig och sa att han va ensam och de gillar vi itne så jag och poojken åkte ut till honom en stund sen vid halv 12 åkte vi hem hit till mig igen :)
men nu ligger jag bara i sängen och chillar :d är ganska trött nu så ska lägga mig snart ! :)









xoxo nthh


Kommentarer
Postat av: Ywe

va fint det var med halsbandet såg jag nu =)på Johans gick kedjan sönder så måste fixa en ny =/ Puss!

2009-08-01 @ 12:33:55
URL: http://bubblysparkling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0