22/6-09

andra veckan sen skolan tog slut för det flesta vad jag vet =) hihihihi för många är det posetivt på ett sätt men mindra för andra. Det kan va dom som har skola kvar kan va gött för. De flesta har kanske sommarjobb, men när sommaren är slut så har det något att vända tillbaka till medans andra som inte vet vad det vill göra nu efter studenten hihihi :D
fast det ska nog bli sjönt till höst och bara ta det lungt och få tillbaka all energi som gått åt till skolan i 12 år....... :)
det är mycket att ta ingen kan jag lova... hahaha att vi har klarat oss i 12 år det är riktigt bra =) grattis till alla som tagit studenten igen !

men men ny vecka iaf och man fortsätter att jobba som vanligt =) jag trivs och har kul på jobbet med mina kamrater =) så det är kul när man väl är där när man ligger i sängen och hör klockan ringer vill man bara slänga iväg skiten så längt bort och så hårt som möjligt och bara ligga kvar ..... :) men när man väl är uppe så är det bara att stara sin dag som vanligt :D
sååå bara att ta i hahaha klarade du skolan i 12 år så kan du klara vad som helst känns det som men det kan va skönt och tjäna lite pengar själv och växa upp och klara sig själv med sin ekonomi.
Men nu är jag hemma bara tar det lugnt med famlijen det är mysigt det regnar med men även soligt är uppe :D
syrran springer ut till balkongen o ska fota lite tror jag:D hahaha om jag itne har fel de märker vi sen hihihii kasnke kommer upp en bild =)
men men snart ska jag äta och så :D ha de bäst :D








xoxo nthh ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0