27/6-09

det är inte alltid lätt. Det är inte bara att göra sakerna som man vill utan man måste alltid tänka efter, tänk extra gånger och i olika banor typ känns det som, sen känns det som att man itne heller kommer fram till något restultat.....
allt är bara så rörligt det är inte sant...... vet inte längre hur man har det, eller vart man ska ta vägen någon stans.....

jag förstår inte heller vad som händer längre... känns som jag har kommit bort ganska mycket och har mycket i tankarna men vill inte tänka på det nu. Det ända just nu är väl att ha en bra helg sen är det jobba... sen vill jag inte har mer skit i huvet, när jag är klar med jobbet kan jag ta näste bit och lösa de. sen efter de en till så man måste dela upp det. det är ingen ide att börja imitten sen utåt dert blir bara värre. såå ett steg i taget så ska ddet gå bra säger många men det är alltid lättare att säga att man ska göra något än att göra de....känns som att man tar 1 steg fram o 3 bakåt..... då är det mågot som är fel.
det känns att man itne kan komma fram till något svar heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0