bonnarundan

Ojjjjojjj säger jag bara :) nu kom man hem nyss från sin bonnerunda då :)
det var helt klart för bra asså :) man vaknade väl runt 12 igår på nationaldagen så fixade man lite och så inför vår fina bonnarunda som började kl 17:00 med att klassen skulle samlas och börja dricka lite och ha lite kul ihop medans vi väntade på att vår buss skulle komma och hämta upp oss och köra runt oss :) 
Den började hos Malin sen så va det fullrulle hella dagen/kvällen och natten lång kan jag lova ;) så vi hade allt trevligt och mycket mat och dricka va det allt =9 det gillar vi :) sen så va vi hos Maria ute i kallby om jag inte minns fel och så hade vi en liten tävling då och så självklart vann lilla jag ;) *stolt* hhahaa och hennes pappa hade tippat på att jag skulle vinna så han hade allt rätt han, inte ofta de händer så ;) ihihihi men men nog snack om det så kan jag säga tack sp3b för den bästa bonnarundan ;) 
så nu blir det väl att krypa ner sig i sängen och få sova ut efter alla dessa timmar med allt fest, mat och sång =) 
eftersom jag och några till i klassen som inte somnade en ända gång så är vi stolta som fan över det ;)
neee nu blir det väl ner i sängen och ladda om batterierna så att man klarar dagen och morgondagen ;)

xoxo nthh nthh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0