studenten, fy fan vi är bra

STUDENTEN 10/6 - 09 avklarad :)
för jag har tagit studenten fyfan va jag är bra !
va i skolan kl 10 för vi skulle ta kort med klassen sen när det va klart skulle vi käka ihop och så sen va vi i skolan hela tiden tills 4. vid halv3 skulle alla till aulan och lyssna på rektorn och ha vår sista "avslutning " ihop kan man väl säga ahhahah så alla satt i aulan :D jag tycket det va kul men pirrigt för klockan började bli mycket och sådär vi va klara i aulan strax innan halv 4 sen va det ta gooodbye med sina lärare och sen va det bara att väta på att klockan skulle slå 16:00 för då började utsrpinget =) det tog en stund sen va det min klass tur och vi va bäst helt klart :) ihihhi men jag hade skit kul sen fick jag leta lite efter min familj och såå så började des hänga blommer och massa på mig blev jätte glad att så många kunde komma på min student fast vädret ni är värd guld :) <3
sen va det gå till stadsparken med allt detta på mig men jag lyckades allt =) hahaha men sen fick jag lite hjälp med att bära men sen va det kliva in i bilen för att åka runt torget några varv =) det va jätte mysigt .
sen kom johan och daniel och möte upp mig så gick vi till hans bror för där skulle hans mamma komma och hämta oss för kl 19:00 skulle mina näta vänner komma tll mig och äta och fira lite så det va massa mys :D sen började klockan bli mycket och jag bytte om för vi skulle vara hos alexandra i råda runt 22:00 för att börja våran stadsruda =)
vi va hemma hos mig vid 06:00 tiden så men alla va pigga ahahah fick ju frukost hos mig såå =) sen bar det vidare =)
men det va kul och lyckad studentveckorna iaf så tack sp3b för allt ni är bäst =)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0