studentveckan är bäst

allt har bara gått så fort :)
när man va liten så va det kul att gå i skolan för man kunde och lärde sig snabbt :)
men sen när man börja högstadiet va det okej för då fick man sina betyg och så sen när man börja gymnasiet är man ganska skoltrött :o eller jag va det iaf så kan inte snacka för alla men en del vet jag är det som mig :/
men men sen blir det mycket plugg som man ska klara av sen när man går i ettan så vill man bara länga tills man går i tre:an och till studentveckan som alla vill till =) vägen ditt är lång men när man väl kommit dit så har man såååå jävla kul och det gr så fort och när man mins anar de så har det mot slutet som vi är i . den roliga veckan som började på måndagen med karnevalen, tisdag bellmanfrukosten, onsdag ölbrännbollen, torsdag lisaberg+harrys, fredagen fest, lördagen bonnerundan och söndag vila ut och sova eftersom vi kom hem på söndag morgon vid 6 tiden finns inte så mycket att göra då :) ihhihi på tal om det när jag va påväg hem såg jag en rallyförare som blev jagad av polisen :)
Så kan säga att nu när den veckan är slut att jag fortfarande lever med allt som har vart igång och det har vart en av det bästa veckan jag har vart med om i livet så när det är eran tur så ta vara på det så mycket som ni kan för den veckan kommer bara en gång och nu har jag vart med om det och säger bara att tiden går för fort när man har kul och det stämmer om jag kunde bestämma vill jag ta om den veckan igen för att man kan inte fatta att man tar studenten snart:O :) :) 
för om 2 dagar står jag där med min klass och ska ta studenten och klarat av våra 12 år i skolan känns skönt på ett sätt men ända tråkigt . 

nthh
nthh
nthh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0