inget mer

du säger mycket till mig men vet inte hur mycket jag kan lite på dina ord. Så mycket jag vill göra det är det inte så lätt. Det är lätt att säga det jaaaa, men att göra det. jag vet inte vad som händer länge jag är själv loooost nu. Vet inte vart jag ska starta med att säga ?
Det känns som vad jag än gör eller säger till dig så blir det bara fel, så vet inte om jag har något ner att säga till dig. Även om jag har så mycket att säga så känns det inte som om det kommer att hjälpa även om jag säger det för att du lyssnar kasnke på mig men du hör inte vad jag säger till dig utan det blir bara fel. Visst jag är inte perfekt person, men jag försöker varje dag för att få dig att vara glad och må bra men kan du itne höra av dig äns till mig hur ska jag då veta....
trött på att va som en svans efter sig....


xoxo nthh </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0