veckan

Ojoooooooj vilken arbetsvecka jag hag haft asså :O det har vart varmt som fan på jobbet sen missar  man mycket timmar av solen och allt det roliga man kan hitta på xD men men jag har klarat av 2 vecker nu så bara 3 vecker kvar hahahaha men men tors och fre så va ju erik ledig så jag och jonas fick ju jobba som fan, det va skit mycke som skulle passas :O helt otoligt, snackade om att det finns ju plats för en till tyckeer vi iaf :D hahahahah men det kasnke itne chefen tycker med de e en annan 5:a :D ahahahha
sen har jag väl mest utforskat byn hihihihi det tog mig kasnke 20 för att få ihop allt såå ganska bra gjort av mig de :D king är jag =)
såå nu ska jag njuta som faaaaan av denna helgen för att sen börjar man jobba igen o visst pengar de, men ligga o sola mellan 11 -15 den veckan som varrt nu hade helelr inte vart fel asså :o .
fast nu på måndag är ju erik tillbaka så han ska få jobba igen sina lediga timmar han , jag o jonass ska stå och kolla på vi =)
men vart okej vecka iaf sen imorn blir det väl baaad =)

 






xoxo nthh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0