11/3 - 09 | modevisningen

Idag hr det vart projektdag i skolan.  DEt är att det som har att visa upp sina arbeten ska göra det sen så va det en grupp som hade modevisning som det va 28 medeller och jag va med en av dom "stolt" vafan ;)
vi som va med opch deltog i modevisningen skulle samlas kl 9 för att våran första uppvisning var kl 11.00 så det va ganska nice.
Det va så att det flesta kom då runt 9 och kollade runt vart alla kläder och så stod så man hade det klart för sig, men medans alla paren kunde göra iorning sig så va det att jag hade lite pakin för att min "partner" som jag skulle gå med hade inte kommit och då va kl redan 10... så vi testade att ringa , men inget svar fick vi så jag och sofia sprang runt i hela skolan för att leta efter honom xD ganska jobbigt va det för skolan är inte liten heller plus att jag nyvaken vafan :d inte kul asså xD hahaha nej sen börja det klockan ticka snabbare tyckte jag och började bli halv 11 och forfarande ingen svar eller något av min partner så det va lite panik så gick vi till omklädningsrummet så står han där, som tur va så kom han precis :D så det va bara för oss att byta om sen att fixa det sista sen va det att börja med den första föreställnignen. Det va jätte mycket folk som kom och kolladet skit kul va det :d  jag hade kläder från stadium :D sen fanns det en föreställning kl 13:00 med det kom oxå ganska många som tog kort,filmade mm TACK för alla som kom och kollade det va lyckad modevisning ! :) bilder på det finns säkert inne på bdb eller facebook ;D Men jag ska försöka att få några senare ! :)
sen efter det va man ganska trött så det va hemfärd och vilade upp sig lite sen pluggade jag ganska mycket , så det va den dagen avgjord! ;)

xoxo nthh ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0