1/3 - 09 | söndag

Blev ganska stessig igår med allt som skulle fixas innför utgång, började förfesta hos lotta vid 7 eller halv 8.
satt och snackade, drack och ellen fick sina presenter från oss ;d så blev det allt lite lekar :D
men sen vid halv 10 skulle vi röra oss till bilen för våran färd till vatra, så komemr lilla elvira att "nej, jag glömde mitt pass hemma," :o så vi fick köra först till henen och hämta den sen mot vatra, så blev lite panik ett tag men de va lungt sen..
sen va det lite jobbigt i bilen men men ahahah va gör man itne jag va väl inte den nykraste av de heller, men fick minst plats, satt så för länge så min vad började krampa så fck ligga ner typ över alla xD hahaah men de gick i´nte helt över så men när vi kom fram blev det en massa tjööööt om vilka som skulle ha jackan och allt i bilen , jaja vi fixade som vanligt ;d vi är ju såå bäst ! ;d
vi gick in och träffade massa folk som vi kände som tur, blev vip till och med..:D
jaaa massa kul hände så.
TACK FÖR IGÅR BRUDAR !!! ALWAYS PARTY LIKE THE ROCKSTAR LIKE ME !  JAG ÄLSKAR ER <3
-------------------------------------------------------------------------------------

men mest av allt, även om jag hade en superbra och trevlig kväll, så saknade jag min pooojk för mycket.
plus att han inte mådde så bra heller men visste jag inte först, såå SRY babe .
J.G du betyder enormt för mig, hoppas du vet det och jag älskar dig med mitt hjärta ! <3
----------------------------------------------------------------------------------------------------
nu sitter jag och väntar på att min älsk ska komma hem fårn jobbet det är hela 2 timmar kvar...:(
jätte ledsen för det, och jag saknar honom mest !

xoxo nthh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0