13/3 - 09 | fredag

Idag va det fredag den trettonde :O :D
är det något som ni tror som kommer hända er som hände igår ? :D

Jaaaa min dag va ganska kort i skolan om man ska säga så va hos min tandläkare vid 9 för att ta  ny kort på mina snygga tänder efter tandställningen kom loss xD så satt johan utanför och väntade på mig, sen åkte vi hem till honom för han skulle duscha och så så jag gick in på rummet och la mig och sov en stund för att jag började int emin första lektion för än 13:50 med engelska så det va lite sömn och vila där. så johan skulle in på stan och fika med hans kompisar, sen kom hem hem igen vid 11 nån gång så väckte han mig så myste vi lite sen gick jag in till skolan för att käka lite hahaha xd sen så gick jag på lektion som va 20 minuter så sen fick jag gå igen ;d ahhahaahah rätt go fredag =)
sen va det hem o vila lite sen in till stan igen och fikade med johan o hans familj =) mycket mysigt som alltid <3
sen så gick vi en snabbrunda på stan och kollade lite , så nu väntar jag tills jag får mina pengar så jag kan shoppa lite och att jag kan ha ltie kul =)
sen fick jag ett samtal av min älksade lillsyrra att dom skulle komma hem och hälsa på oss idag så det blev att åka hem och stäada hela huset typ ahhaha mest i mitt rum det såg ut som att någon hade  bommmmmbat mitt rum asså.... fan hade itne stäadat där på flera vecker :O hahaha skämms som fan för det asså men men ahhaha
men nu har jag gjort det de tog dan 30 min bara för att städa mitt rum asså, så mycket skit hade jag :O ahahahah
men nu ska jag börja städa lite oftare jag lovat mamma de ghahaha xd :r
sen åkte jag ut en sväng med elli till donken för att ta en glass med henne sen åkte vi till johan óch chillade lite, sen så skulle han och hans kompair ut och festa så fick köra dom bort till råda sen så hem igne för att fixa mat till mamma och de :D såå sen kom dom och vi åt ltie och pratade lite , sen böev jag tvääääär trött så gick upp till mitt rum och slockande på 0,3 sec asså skojar inte ;d ahahahah


















xoxo nthh  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0