15/3 - 09 | söndag - besviken

vaknade för någon timma sen har legat kvar i sängen ett bra tag och degat och läst lite av en bok =)

sova är den ända utvägen för mig. Det är det bästa ända vägen för mig att fly från min verklighet som jag lever i. Alla har det svårt någon gång i livet men mitt går bara nerför .... :o hela tiden... jag vet itne vad jag ska göra för att det ska gå uppåt, lite iaf .... Allt jag säger och gör blir bara fel, blir inte denna perosnen sur eller irriterad på mig bli alltid en annan det..... jag fattar inte vad jag gör för fel hela tiden.... alla gapar och tjööötar på mig hela tiden, i vissa fal har jag gjort fel, men ibland gör jag bra eller rätt ifårn mig men det är då ingen ser mig eller det bra jag gjort, utan det ser baara mina brister och felen jag gjort och ser från mina fel vilken person jag är. Känns inte bra läängre många säger att det kommer ordna sig... det stämmer inte, det orden finns inte i min värld längre efter 5 år så funkar det inte så längre...... :(
tråkigt att jag gör er besvikna hela tiden, jag kan bara vara den personen som jag är.......

SRY att jag itne blev den perfekta dottern som du ville att jag skulle bli
SRY för att jag itne heller är den perfekta flikvännen som du ville ha
SRY för att jag inte är den perosnen som alltid ser efter er ......

xoxo nthh ♥

Kommentarer
Postat av: Pee

Hör av dig snart, saknar dig vännen. <3 Vill att du ska må bra!

2009-03-15 @ 19:41:19
URL: http://ohmyfriend.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Om du varit i Amsterdam så hade du verkligen mått bra ;) haha

2009-03-17 @ 12:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0