16/3 - 09 | måndag

en ny vecka har börjat igen, nu är det bara att göra det vanliga som man gör.
går i skolan, kommer hem pluggar o sen sooooover gött :D ahahhaha
idag har vi haft en bra dag i skolan ganska lungt hade filosofi och svenska idag =) sen gick jag o henrik en sväng på stan för att kolla lite vad man kan köpa till min älsk han fyller år imorn så :D men men får see va nisa kan komma på :D
men nu sitter jag hemma o slappare as trött men ska börja läsa en bok sen har jag två kvar :O 2 svenska böcker o en engelsk bok :D

Jad träffade david idag med, min barndoms vän som är lite äldre än mig men ändå har itne tröffat honom på 9 år :o :p det va ett tag sen jag vet...:s men fick reda på ganska mycket att han flyttade till spaninen så inte konstigt att jag itne träffat honom hahaha xD men det va skit kul o trevligt att träffa honom och snacka ut allt som hänt o minnen :D hahahah så nu har när mamma kommer hem ska jag snacka med henne om att ja vill till spanien några vecker efter min student :)
awesome

finns dagar man känner sig på topp och andra dagar ligger du nere på botten. det gör vi alla så du är inte ensam att känna dig nere.. men vissa kan känna sig nere en längre period och kan behöva en vänn/partner eller någon i familjen.
ibalnd är det bra att prata ut med någon som förstår en och inte spelar att den förstår det man säger, för då är det ingen ideé att göra de.. så alltid bra att hitta den speciella som man kan sitta och prata eller bara ha trevligt och kul med ! ;)


xoxo nthh ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0